Hocam Dünyayı 2.Dünya savaşına kadar açık ve net bir şekilde İngilizler yönetti.
2.Dünya savası sonrası Abd yönetiyor gibi durmasına rağmen şuan günümüzde dünyayı Halen el altından İngiltere yönetmektedir.
İngilterenin onaylamadığı bir şeyi ABD yapamaz. Dünyada petrol devi İngilizlerdir. Ortadoğu dan çıkardığı petrolleri ingiliz petrol şirketleri alır.
Suriyede bir kısmını Fransız total şirketi alır.
Amerikalı şirketlerde mevcut ama pastadan asıl aslan payı her daim İngilterenindir.
Amerika İngilterenin olmadığı bir işe asla burnunu sokmaz. Irak a da İngiltere ile beraber girdi.. İngiltere Dünyayı yöneten asıl devlettir.
Ancak mükemmel akıllı bir devlet oldukları için saman altından su yürütürler. Her kese iyi görünürler. Pis işlerini Abd yapar. İngiltere mutlaka kazançlı çıkar..