Benim görüşüm devlet buna el atar ise, taksicileri de bu tarz bir kurumsallaştırmaya gidebilir. Nasıl olur derseniz her yer taksi durağı bunların sayısını azaltıp taksi durağı şubeleri şeklinde yapılırsa, bir ağ oluşturulur ve bu ağ için bir uygulama yapılırsa insanlar taksi çağırır uygulama üzerinden. Uber gibi olur hiçbir şekilde ekstra ücret vb. olmaz. Ödeyeceğin ücret belli olur her türlü temiz iş olur. Bu işi kontrol altına alırlarsa o arıza (küfür etmemek için kendimi zor tutuyorum) taksiciler de hemen bir kaç problem sorun oldu mu bu ağ sisteminden ihraç edilir. Hatta direkt ağır para cezası + duruma göre hapis cezası verilebilir.araçta kamera olmak zorunda olur iç ve ön kamera olarak, tehlikeli sürüş raporu verirse yolcu, video izlenir o yolcunun o taksiyi kullandığı süre ve ona göre ceza yazılır, işlem yapılır. İnsanların canını tehlikeye atmaktan hapis bile yatar. Bunlar ancak böyle akıllanır.

Devlete para taktiği de veriyim hemen, yapacakları bu ağ sistemini zorunlu yapacaklar ve her şoför için belli üyelik ücretleri olacak (örneğin 100 tl aylık ağ sistemi ücreti gibi) girmeyenler taksicilik yapmasın al sana tertemiz, taksicilerin ilk başta çok ağlayacağı ama sonrasında adam edileceği bir sistem.