Geçen uberle yolculuk yaptığımda emekli polis abi şofördü onla muhabbet ettik 190 bine vito alıp bu işe girmiş. Sülale olarak bu işe girişmişler birde 4 araçları varmış. Abi rahat tabi bizim ekibi polis çevirmez diyor. Bilen görmüştür foruma yazdım ceza yemiştim ödedi cezayı uber. Denk geldikçe bu abinin araçla gidiyorum. Ubere rakip zor olur. Bitaksi kullandım 1 martta 1 tl idi. Bitaksi itaksiyr dava açmış. Neden rakip oldunuz diye. Bide bu işler çıkabilir başa. Bunları bilmek gerek.