Açık konusmak gerekirse uberi kullanmak nasip olmadı fakat kaliteli birşey olduğu bariz belli, bizim ceset kokan taksilerden iyidir. En azından kaliteli hizmet alıyorsun para verdiğine değecek bir uygulama