Halil_69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mobil sürüm kullanma sebebim temayı satın aldım temanın mobil sürümü var ayrıca responsive hiç bi zaman mobil sürümü tutamaz. Çuk diye ekrana oturuyor
Responsive tema anlamını kavrayamamışsınız
Mobil için AMP deseydiniz bir nebze olsun hak verirdim.
Bir tema satın almadan önce tema hakkında fikir edinmek için bu siteyi kullanmanızı öneririm.
http://mobiletest.me/ (Arama motorunun gördüğü şekli ile en yakın gösterim sağlayan sitedir.)