Zorluk sadece maliyetle ilgili değildir diye düşünüyorum.
Ayrıca buna rakip denebilecek girişimlerde oldu diye biliyorum.
Ayrıca forumda okumuştum sanırım uber bindiği araba için ceza kesilmişti.Yani Türkiye'de bunun yasal bir zemini yok sanırım.
Yine dün taksiciler uberden birini çağrıp tartaklamışlar.
Sanırım bunlar fikir yürütmende yarar sağlayabilir.