5 dakikamı alan bir iş yaptım, normalde ücrete gerek duymadığım bi işlemdi. kişi borcumuz nedir diye sorunca bende hayvanları koruma derneğinin ibanını gönderdim gönlünüzden kopana göre bağış yaparsınız diye, kendisi yaptığım işlemin 5-10 katı olan bir ücreti göndermiş derneğe. güzel duyarlılığından dolayı kendisine çok teşekkür ederim..