Açıklama olarak yazmıştım. İddia ediyorum dedim 6 ayın sonunda bu paravan blogum çoğu seo'cunun sitesini sıralamada sollayacak. 6 Ayın sonunda konuyu güncelleyeceğim. En zorlu kelimelerde sıralamaya girdiğinin görsellerini ekliyeceğim. SEO işi almıyorum ben sadece bilgilendirmeyi seviyorum insanları blogu ondan kurdum.
Bilgilendirmeleri çok çok kısa yapıyorsunuz. L yazıp insanların Leblebi anlamasını bekliyorsunuz

. Ve farklı şeyler söylemiyorsunuz. Bunu sektördeki çocuklar bile biliyor inanın yani. Farklı denediğiniz kendi yönteminiz deneme yanılma neler yaptınız insanlar işte bunu merak ediyor asıl sorun burada

.