republic06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PC'den sorunsuz açılıyor iphonede çok zor.
Normalde zaten sürekli pcden açıyorum. Şunun tespiti için telefondan deniyorum wifidan kaynaklı sorun mu diye şuan sorun o yönde gözüküyor. Konum engeli gibi birşey sanırım