" Bakanlıktan açıklama yok, asılsız haber yapıyorlar " diyenlere gelsin. İyi olmuş, oh olmuş. Özellikle sosyal ağlarda ve youtube'da sistemi savunanlar şuan kuduruyor. İnşallah paralarını geri alamazlar.
------------
Ne kadar bu tür sistemlerin gerçeklerini anlatmaya çalışsakta sonunda küfür yiyen biz oluyoruz