Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzüntüm, asgari ücrete çalışıpta okadar kredi çekip bu sisteme yatıranlara gerçekten üzüldüm onlar adına.. kolay para kazanmak uğruna yaktılar kendilerini
İnanın ben bile kendi akrabalarımı ikna edemedim, adamlar kredi çekerek girdiler, işi kuranlardan daha çok inanmışlardı bu sisteme, bana inanmadılar çok dil döktüm, bende üzüldüm şimdi, onca insan zor durumda kalıcak, eş dost kavgaları başlayacak, kolay değil kredi ile giren bir çok insan var Allah yardımcıları olsun.