Ama herkes bas bas bağırdır girmeyin diye, yok dediler siz bilmiyorsunuz bu öyle değil dediler kendilerini avuttular.
Üzüntüm, asgari ücrete çalışıpta okadar kredi çekip bu sisteme yatıranlara gerçekten üzüldüm onlar adına.. kolay para kazanmak uğruna yaktılar kendilerini