Hala ilk girenler kazandı, ilk giren kazanacak yazan arkadaşlar var. Yapmayın arkadaş ya. İnsanları yönlendiren yazılar bunlar. İlk giren de olmayın son girende. Emeksiz, zenginlik diye bir şey yok. Kanmayın artık!