Frmfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genel olarak güzel ama profil kısmında forum mesajları üye numarası vs bölümü gereksiz olmuş
evet, orası için farklı düşüncelerim var daha bitimedik temayı bitirdiğimizde bakalım teşekkürler. @Jurisconsult; bak bakalım