Şöyle bir şekilde olabilirdi, 1 hafta kalıp silinecek şekli olsa sıkıntı kalmaz bence, çünkü sahibi değşse de değişmese de 1 hafta sonra siliniyor ama sürekli kayıtta kalıyor mesela aynı plaka'da birden fazla şikayet varsa konuyu sadece ücretli üyeler görüyor ve bu sürede araç sahibi değişmiş olabilir diye uyarı gözüküyor, daha fazla şikayet olursa mesela 10 yazıyor bence devletinde işine yarar sorunlu kişileri fişlemek gibi birşey olur, bizim mahallede drift yapıyorlar gece yarısı bazen çığlıklar atıyorlar sonra polia gelmeden kaçıyorlar
Ama en ufak birşeye konu açılması yanlış, bir keresinde ana yol üzerinde bulunan sokağa giriş yoluna dönmek için ışıklarda sağa sinyal verip hızımı artırdım bir araba vardı yanda oda yarış yapıyorum sanıp gaza bastı tabi ben yavaşladım arkadakiler kornalara yüklendi polis geçiyordu siren çaldı bana, trafik karıştı nasıl kızdım hepsi suçluydu bence inadına ilerde durup trafik azalınca geri geri gelip döndüm yoksa en az 3 km yol dolanmam gerekiyordu öyle bir yer.