Balık baştan kokar önce hep cebe çalışalım millet ölsün zihniyetini en baştan düzeltmek gerekiyor ben çalışıp 60 yaşında 1000lira emekli maaşıylamı hayatımı geçireceğim benim sizin verdiğiniz vergilerle milletvekili cukka yapsın ben 60 yaşında 1000 lira alıyım cebine çoçuğuma eşime değilde devlete çalışıyım aldığımız maaş kiraya yetmez faturanın %99u vergi cebinizdeki telefonun %99.99 u vergi koskaca devlet ülke 1 telefon üretemiyor bir araba üretemiyor naralar atıyorlar araba geliyor diye bir ülke bir fiat kadar olup arabamı üretemez üretir ama işine gelmez kim %160 ötv alıcak kdv atv btv ztv alıcak değilmi kim bizim vergimizle yollar yapıp bide o yolu bana paralı kullandıracak değil mi bu halde olan bir milletin gülmesi huzurlu olması pek kolay olmaz