Arkadaşlar tekrardan yorumlarınız için teşekkür ederiz. Gerçekten faydalı geribildirimler oldu bizim için.
Yeni versiyon için birkaç bilgi vereyim sizlere;
1. Plakalar için sahiplenme özelliği getireceğiz. Ve o plakaya yazılan yorumlar sahibi onay verdiği takdirde public olarak yayınlanacak. Aksi takdirde yazılan yorumlar plakada görünmeyecek.
2. Araç satışı yapıldığı takdirde aracın yeni sahibi de plakayı sahiplenerek yorumların görünürlüğünü değiştirebilecek.
3. Yorum yazma konusunda herhangi bir kısıt getirmiyoruz. Herkes istediği plakaya (sahiplenilmiş olsun yada olmasın) yorum yazabilecek. Ancak ne zaman o plaka sahiplenilir ve yorumların görüntülenmesine izin verilirse o zaman görünecek. Yoksa sadece plakanın sahibi tarafından görülmüş olacak.
Kullanıcı sözleşmeleri de buna göre yeniden güncellenecek. Bu kurgu burada bahsedilen olası tüm kötü senaryoların önüne geçmiş oluyor.
Tekrardan yorumlarınız ve eleştirileriniz için teşekkür ederiz.