Dedem anlatıyor, bundan 50 sene önce cebimde tomarlarca para vardı ama parayı harcayacak yer yoktu. Yer yoktu dan kasıt traktör, araba vs için sıraya giriyordun veya beyaz eşyalar fahiş fiyatlara satılıyordu.
Annem der mesela 40 tane çeyrek altın parasına buzdolabı aldım diye.
40 çeyrek parası bugün +10.000 TL.

Yemekler kötü olabilir, şirketler ve hayat şartları bizi köleleştirebilir bunlara bende katılıyorum ama kafanı kullandığın takdirde en azından bunların önüne büyük miktarda geçebilirsin.