Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
müşteri panele girmeden direkt e-posta ile cevaplayınca imzası vs. de geliyor ve bozuk geliyor. Bunun bir çözümü var mı acaba?

iyi çalışmalar
Merhabalar

Ekran görüntüsü v.s ?