Konu
Nasıl Kurtarırım
06-03-2018, 21:05:02
#5
Sevgiben
Lisans anahtarı var zaten not etmiştim. Sorum şu an lisanssız windows kurulu olmasına rağmen eski windowsun recovery bölümünü çalıştırabilir miyim? Yada nasıl bir yol izleyebilirim?