Bilgisayarınızı kurarken girdiğiniz epostaya kayıt oluyor lisans format atarken o eposta ile giriş yaptığınızda otomatik olarak aktif olur zaten eğer olmazsa bilgisayarınızın bir kenarında lisans anahtarı yazabilir.