Arkadaşlar notebookumu aldığımda orjinal windows zaten yüklüydü (sanırım ilk başta windows 8di sonra otomatik 10a yükseltmiştim). Bilgisayarımı 1-2 haftalığına bir arkadaşıma bırakmıştım. Kafasına göre format atıp lisanssız bir windows yüklemiş.
Şimdi eski lisanslı windowsu geri yüklemek istiyorum. Bilgisayarda harddisk yönet dediğimde recovery bölümünün durduğunu görüyorum. Daha önce de bir yere orjinal (bilgisayara yüklü gelen) windowsun lisans numarasını kaydetmiştim.
Şimdi nasıl eski lisanslı windowsu kurabilirim?