en basitinden çalıştığım bir kurumda işler bitince lambaları vs kapatıyorum
adamlar diyor ki : yaw bırak ödesin şirket parayı, zaten para vermıyorlar.biz mi küresel ısınmaya neden olucaz küçücük lambayla...cevabı geliyor
adam tabiki bu sözleriyle Türkiyede bu durumun evdeki elektriğede sanayide ki adama da...kısaca tüm ülkeye yansımaları olabileceğini akletmiyor bile.