opencart yönetim paneli diğer sistemlere göre daha basit. çok tercih edilmesinin ana sebeplerinden birisi bu. eklenti konusunda da diğer yazımımlara nazaran daha fazla alternatif sunuyor.
prestashop aslında çok sevdiğim, beğendiğim bir sistemdi fakat artık fransız bankalarının bile -ki fransız menşeilidir- sanal pos vermediği bir sistemi kullanmayı bende düşünmüyorum.
magento candır. evet alışması, öğrenmesi, kullanması daha zor, eklentileri gerçekten çok pahalı -sanal pos modülü 900$ civarı- ama hem performans, hem de alıştıktan sonra kullanılabilirlik açısından sizin hayal gücünüze kalmış, sınırsız bir zenginliği vardır...
wocommerce blog scripti üzerine eklenti geliştirilerek oluşturulmuş mutasyon bir sistem. 20-30 butik ürün için tercih edilebilir ama ciddi bir projede kesinlikle düşünmem. tüm datanın 11 tabloda saklandığı bir veritabanı ne kadar elastik olabilir, ne kadar genişleyebilir?
diğer yazılımların bazılarını hiç bilmiyorum. tavsiyem kaynak kodları size verilmeyen, kiralama yazılımlarla yola çıkmamanız...