Merhaba arkadaşlar,
Bugün fark ettim ki ABD 'den girişlerde Tık olmadan 1,19 TL bırakmış. Acaba bu normal mi? Aşağıda ekran görüntüsü ekledim, sizlerle paylaşmak istedim. Sizlerde bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Ekran Görüntüsü:
http://prntscr.com/inlb3o