Hesap eğer ad ve soyad olarak size aitse kimliğinizi arkalı önlü şekilde facebook'a bildirerek geri alabiliyorsunuz diye birşey duymuştum. Hatta seneler önce duydum bunu 2011 falandı sanırım. O tarihten bu yana bu prosedür değişmemiştir bence.
Buraya bakın
azizim biliyorum onu kimlik ile açabilirim, kimlik gönderme yerini de biliyorum LAKİN, hesabın ilk başta kapatılmış olması lazım

Hesap şuanda kullanımda açık. O yüzden kimlik gönderemiyorum