Pavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet fark ettim şimdi. fakat ücretli üyelik aldıkları çok belli. kendi logomuzu kullanabilmek için ücret ödemek gerkeiyor diye biliyorum?
Onlar büyük ihtimal gelişmiş api sistemi kullanıyor sitelerine girdiğimde direkt olarak medium hesabım ile giriyorum. Sizde ücretsiz versiyon ile normal paylaşımlar yapabilirsiniz ücretli üyeliğin post paylaşmada ekstra bir özelliği yok diye biliyorum.