Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, bir marka başvurusunda bulunmak istiyorum. Fakat marka daha önce tescillenmiş bir marka, ben başvuru yaptığımda red yeme olasılığı var mı?
Daha sonra "haber" kelimesinde marka sorguladım, örneğin; 2010 yılında tescillenmiş markayı 2012 yılında da kabul etmişler, daha sonra 2015 yılında da kabul etmişler.
Benim başvuru yapacağım markadan tek bir tane başvuru var ve tescilli gözüküyor. Başvuru yaptığımda red yememek için neler yapabilirim?
Merhabalar

Marka tescil konusunda imzamızda bulunan konumuzdan yardım alabilirsiniz.