Hocam öncelikle teşekkür ederiz böyle düşünceli bir hareket yaptığınız için.
Ancak birisine iş ataması yaparken mail gönderilemedi diyerek işlemi task olarak kayıt etmiyor. Yani mail gönderilemese bile iş kayıt yapabilmesi bence güzel olur.