hocam öğrencisin gelirin belli ki yaptığın harcamaya yetmeyecek. Nasıl mı?
Sen sadece şuan da bu kredi miktarını düzenli taksitle ödeyebileceğini düşünüyorsun en az 15 aydır.
15 ayda her türlü giderin artacak örnek vermek gerekirse sigara içiyorsan en ufak olan gider budur, 450TL öderken 500TL öder olacaksın aylık.
aracın varsa yakıta zam gelecek sürekli bir şeylere zam gelecek. Giderlerin sabitken bile hızla miktarları büyürken gelirin aynı oranda büyümeyecek.
Sabit giderlerinin yanında beklenmedik giderlerin olacak ve bütçende ona hiç yer kalmayacak.
Ne olacak kredi kartına yükleneceksin, o da yetmeyecek bir başka kredi kartına vs..
Yani ben lüks tüketim için eğer bütçem yetmeyecekse ve yatırım aracı değilse değer kaybetmeyecekse borçlanıp satın almayı çok SAÇMA buluyorum. şahsi fikrim.
Benzin deme hocam kalbime ani ataklar geliyo

Kazancımın 1/4ü benzine gidiyor. Ama her ay elimde kenara atacak param oluyor artık ona güvenerekten borçlanarak aldım telefonu.