Çok güzel olmuş , böyle insanları gördükçe memnun oluyoruz , ne amaçla yaptığının bence bir önemi yok hareket güzel. Nedense bu ülkede hiçbir şeyi beğenmeyen, her şeye memnuniyetsiz yaklaşan, bütün olaylarda bir çapanoğlu arayan insan sayısı çok fazla ne yazık ki.