Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekirdağın neresindeydin hocam, müsait bi' vaktimde muhabbete geleyim.
Konuyla ilgili olarak aslında olması gereken normal bir davranış ama ne olursa olsun güzel bi' hareket amaç ne olursa olsun.
Kırklareli sınırında bir dağ başında yaşıyorum