Tam ülkemizde güzel şeyler oluyor diyoruz, birileri çıkıp "reklam kokan hareketler" diyor. Bu tür güzel eylemlere daima bu şekilde balta vuruyoruz. Ondan sonra kimsenin birşey yapası gelmiyor. Rektöre teşekkür etmek çok zor olmasa gerek diye düşünüyorum.