mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekinmene gerek yok karşıt fikrin olduğu sürece bana yazabilirsin asla problem yapmam Yazmayı seviyorum ben kusura bakmayın.
Tekirdağın neresindeydin hocam, müsait bi' vaktimde muhabbete geleyim.
Konuyla ilgili olarak aslında olması gereken normal bir davranış ama ne olursa olsun güzel bi' hareket amaç ne olursa olsun.