Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birazda mizah yapalım dedik be hocam , hemen sinirlenip moral bozmaya gerek yok . Kırdıysam affola
estafurullah bende mizahındayım bakma ama harbi bazıları yok yere geriyo ortamı geçende biri yüzünden ban yedim 1 gün morlim bozuldu