ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende ondan bahsediyorum allah razı olsun hepsinden sende kendini yorumta yazmak için yazmayaydın iyiydi sonra kötü konuşuyorum ban yiyorum
Birazda mizah yapalım dedik be hocam , hemen sinirlenip moral bozmaya gerek yok . Kırdıysam affola