AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah be kardeşim ben bekarken açsaydın ya şu konuyu.
Sana tek tavsiyem, tek git.
Kayseri'ye giderken yanında sucuk götürme.
Lütfeeennn pastırma getirmesi olabilir