ax0masta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
odesa - kiev bi şehir daha var unuttum gezıcem hocam
odessa bu mevsimde bi işe yaramaz. diğer şehir dediğin büyük ihtimalle lviv dir. orası romantik ve güzeldir. umarum zaprojia ya gitmiyorsundur. ben gittiğimde hayal kırıklığına uğradım çünkü. köy gibi bir yer. eğer karkive gidersende mutlu dönersin. bekarsan mini houselara uğrayabilirsin. çok ucuza kaliteli mutluluk verirler
şehirler arasını yataklı trenle gidebilirsin. güzeldir. uberle şehrin en ucuna bile 15-20tl ye gidebilirsin. havaalanından inince direk taksiye atlama uber ile çağır zaten plakasını arabasını gösteriyor 4te 1 fiyatına götürür.