Hala gelişme yok. Banka hesabımda 4 bin TL kuzu gibi yatıyor. Ben de inadına şubeye gidip soruşturmuyorum.
Banka bana ben bankaya tavırlıyız. Bilmem ne olacak bu işin sonu..