Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Moda ile az çok içli dışlıyım. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki modayı sağda solda duyduğu lüks markaları giymek sanan ve ürün üstündeki logoya güvenenler net kırodur; giyinmesini bilmezler. Önemli olan kumaşın kalitesi, deseni ve bu tshirt ile iyi bir kombin yapmaktır. Renk uyumunun mantığını çözmek lazım. Bilhassa,
Polo yaka tshirt ise maks. 60 TL
Normal düz tshirt ise maks. 35 TL den fazla para vermemeye çalışıyorum.
%100 Cotton (Pamuk) değilse hiç para vermem.