Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
90'lı yıllardı. Bir gūn Ataķöy galeria'da gezerken gözüme bir vitrinde bir gömlek çarptı. Sordum 550 mark dedi tezgahtar. 2 kere daha geçtim bir hafta içinde o vitrinin önūnden sonunda dayanamadım aldım. (Moschino) hatta 2-3 hafta sonra bir başka modelini daha almıştım. Fakat o yıllarda bildiğin havadan para kazanıyordum. Para çeşmesinin başına oturmuş, para saçıyordum. Sonra devir devran değişti. Aslan ekmeği midesine indirdi biz aç kaldık.. bugün 10 TL vermem gerekse 2 kere düşünürüm bir kıyafete. Tavsiyem hedef kitlen kerizler değilse (piyasada nadirdirler, az ama öz satarsın yakalayabilirsen) malın güzel fiyatın makul ise çok satïş şansın artar. Hayırlı işler bol kazançlar dilerim.
Aslında amacım kaliteli ve şık ürünü makul seviyelerde satıp herkesin istediği gibi alıp giyebilmesi. Dediğiniz gibi şuanda insanlar bir şeyi alırken 2 kere düşünüyor, belki çok hoşuna gidiyor alamıyor. Kimsenin içinde ukde kalmasını da istemiyorum. Olabildiğince kaliteli maksimum seviye de tutup, fiyatları da minimumda tutma hedefindeyim. Sadece anket yapıp insanların görüşlerini alıyorum Şimdiden teşekkürler