90'lı yıllardı. Bir gūn Ataķöy galeria'da gezerken gözüme bir vitrinde bir gömlek çarptı. Sordum 550 mark dedi tezgahtar. 2 kere daha geçtim bir hafta içinde o vitrinin önūnden sonunda dayanamadım aldım. (Moschino) hatta 2-3 hafta sonra bir başka modelini daha almıştım. Fakat o yıllarda bildiğin havadan para kazanıyordum. Para çeşmesinin başına oturmuş, para saçıyordum. Sonra devir devran değişti. Aslan ekmeği midesine indirdi biz aç kaldık.. bugün 10 TL vermem gerekse 2 kere düşünürüm bir kıyafete. Tavsiyem hedef kitlen kerizler değilse (piyasada nadirdirler, az ama öz satarsın yakalayabilirsen) malın güzel fiyatın makul ise çok satïş şansın artar. Hayırlı işler bol kazançlar dilerim.