bilmeden yazıyorsun hocam
evet rakam 12 bin lira ancak tahmin edeceğin üzere normal bir tişört değil.
önceki ay 2 tane aldım bundan ben çok memnunum tavsiye ederim
taksit olayı garanti bankası giyim kredisi var hocam 24 bin çektik biz aylık 800 civarı ödeme yapıyoruz borcumuz bittikten sonra tişörtler bizim olacak tapusu banka üzerine hacizli
Öncelikle ürün frenk yeşili olarak geçiyor bu tonlarda üretilen herhangi bir giyim ürünü yok zira renk kodu benzersiz siyah olan model de aynı şekilde renk kodu benzersiz
yeşil olan ürün tamamen bitkisel frenk maydonozundan üretiliyor ve asla kimyasal bir malzeme içermiyor su geçirmemezlik özelliği ve leke tutmama özelliği mevcut tamamen nano teknoloji
ürünü asla makinede yıkamamanız gerekiyor zaten bu ürünü koyacağınız makinenin en az 60-70 bin olması lazım


ürünün temizleme modeli kendi temizlik çantası var ona koyup buzdolabında kulak memesi kıvamına gelecek kadar bekletiyorsunuz ortalama 8 saat sonra çıkarıp kuruduktan sonra kullanabilirsiniz.
üzerinde duran yazı arka planı her ne kadar ilk yıkamada ufalanmış şekilde soyulacak bir işporta ürününü andırsa da asla öyle değil dilerseniz o bandı söküp baskısız kullanabiliyorsunuz.
Bantı söktükten sonra sağ ve sol kenarlarında gizli 2 mini aparat ile ürün can simidi, temizlik bezi, emniyet kemeri, bileklik, saç bandajı vb. pek çok hayal gücüne dayalı şekilde kullanılabiliyor.
resimdeki mankene dikkatli bakarsanız kolları çok bol 12 bin liralık ürün ama 12 cm bicepsi olan bi manken bulamamışlar diyemezsiniz zira bi tişörte bu kadar para veren adamın spor yapması gerekmiyor.
çünkü iç etiket kısmında bulunan 4 farklı modu ile ürünü kullanabilirsiniz
spor
diyet
ekonomi
ısı
GK
modlarında spor modu kapsadıgı tüm kaslarınızı hareketlendirerek spor yapmışcasına efor sarfetmenize neden oluyor ve ter emme özelliği bu üründe bir ileri safha ter buharlaştırma teknolojisi sayesinde asla magdur değilsiniz.
ürün tok tutuyor ya da 12k verdikten sonra yiyecek paranız kalmıyor diyet dostu bu modu kullanan çok fazla var.
ekonomi modu hiç kullanmadım ama genelde yeni arabalarda bu var buna da koymuşlar.
ısı modunda sıcaklık ayarlayabiliyorsunuz kışın -30 derecede giyen görürseniz şaşırmayın sıcasık tutuyor.
GK türkler için yapılmış ekstra bir özellik avrupa kargolarında bu yok ürünü giydikten sonra dil seçimi yapıp GK modu kesinlikle aktifleştirmelisiniz. özellikle tv karşısında gk modunu açarsanız alt kısımdan yukarı otomatik kalkıyor ve sizin göbek kaşımanıza otomatik yardımcı oluyor.
bu modu tv karşısında ayarlamazsanız frekanslar bozulabilir.
Ancak üründe en çok aradıgım özellikleden bir tanesi masaj ne yazık ki yok yeni sürümde gelecekmiş ama tahmin edeceğiniz üzere önce avrupada sonra bizde. bizim ülkeye güncelleme gelene kadar bunun kendi kendini giydirenini yaparlar.
oh be uzun zamandır bu kadar saçmalamamıştım iyi geldi akşam akşam



Bildiğiniz pazar malı gibi bu.
Fiyat yanlış sanırım.
12.122 TL mi yazıyor?
Bir de taksit yapıyormuş

12K buna verecek adam taksit yaptırırmı acaba.
-
Fiyat hatası varmış, aynı markanın diğer modelleri hatta daha güzelleri 400 TL civarı
AŞAĞIDAKİNİ BEDAVA VERSELER GİYMEM
https://www.raffaello-network.com/tu...k%20Giyim.html