Piskojik sorunu olabilir hocam.Bizim iş yerinede birisi dadanmıştı.Sürekli arayıp küfür edip kapatıyordu.Sonradan bizim arkadşlar her seferinde seni mahkeöeye verdik numaradan bulucaz vs diyince korkup ablasına vermişti, ablası durumu açıklayınca iş çözülmüştü.Siz küfür etmeyin bence suçsuzken suçlu olmayın.
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi