EmrecanKitir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soru bu arkadaşlar, bir tişörte maksimum kaç ₺ verirsin?
Bu işe gireceğim de forumun düşüncelerini merak ediyorum
Tişörtün kalitesine, baskısına ve rengine göre değişir. Koton'dan 9,90'a aldığım tişörtler var ceket içine çok güzel gidiyor Ama Polo'dan 90 TL'ye tişört almam çünkü tipini beğenmiyorum. Gelin düz hesap yapalım, DeFacto, Collezione, Koton gibi firmaların ortalamasını alıp 15 TL diyelim.