wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şu an withdraw izni veriyor.. Referans başına ücret vermediği için sadece 5 adet Eztoken.. Çekim için Kimlik bilgileri istiyor, siz ne düşünüyorsunuz?
Bende de 5 Eztoken var.Referans alım yaparsa verir.
Ben şimdilik çekmeyi düşünmüyorum, çünkü daha da artacak
Site bir iyi borsa olma yolunda ilerliyor.Borsa tokenleri değerli olur . Ama sağlam bir borsa çekmek isterseniz korkmadan istenenen bilgileri verin her sağlam coin sitesi bu bilgileri ister zaten.

Ayrıca Kampanya yapmışlar 15 İphonex ve Tesla spor araba çekilişler i var.

globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye oldum ama hiç bir şey gelmedi
Ne zaman üye oldunuz?