sagol arkadaşım yorumunuz için teşekkürler,
millet gibi 50 kalem script yazıp satışını yapmıyorumda ondan olabilir mi acaba
Ben sadece ilan sistemleri yazılım ve geliştirmeleri üzerine iş yapıyorum o yüzden,sagdan soldan alıp da türkçeleştirip satmıyorum millete (örnek codencayon yada temaforestdan 10 dolara alınıp 500 liraya millete satılan scriptler gibi işleri ben yapmıyorum )
farkındaysan konu içinde sadece r10 kullanıcıları için diye yazıyor,
öncekı satılanlardan bahsetmıyorum , bundan sonrakıne bakalım biz