Merhabalar,
Arkadaşlar sitenin bazı kısımlarında siteadi.com//index.html tarzında bazı yerlerde çift slash geliyor. Hazır bi script kullanıyoruz. Bir arkadaş vardı çoğu yerde çift slash vardı kaldırıyordu. Bunlar gözden kaçmış. Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa tw vereyim bi bakıverseniz.. Arkadaş anasayfaya gelen js dosyalarında ve fonksiyonlardaki dosya yolları ölmüş tarzında birşey demişti onu hatırlıyorum. Şimdiden teşekkürler.