bunun başlıca sebepleri bilgisayara bağımlılık bence. birde ülke açısından artık toplumumuz bir birine sanki düşman oldu hiç huzulu değil ülke artık dışarı çıkınca insanların beş karış suratını görüyorsun kimse kimseye karşı nazik değil veya sıfır tölerans. herkesin moreli bozuk herkes bitkin.
bilmiyorum yani intihar demeyelim ama bende şahsen benzer bir bunalımdayım bıktım artık sürekli aynı şeylerle uğraşmaktan. insanlar sahte açıkcası annen baban dışında kimseye güvenemiyorsun.