FreeKevin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitesinde 750 tl ye satıyorlar lisansı
Evet hocam, bizden birde transfer bedeli talep edecekler 100 TL, o yüzden fiyatı çok birşey indiremiyorum.